Logex

Asistent/ka vedení

Hradec Králové

Jako asistentka vedení v LogEx Logistics budete mít na starost chod celé kanceláře. Budete organizovat kalendáře vedení, schůzky, porady, zpracovávat přehledy, prezentace, zajišťovat administrativu, komunikaci a další běžné povinnosti asistentky.

Bude toho hodně, proto na pozici potřebujeme organizovanou, pracovitou a aktivní ženu, která vše zvládne s úsměvem a s elegancí.

Na oplátku vám nabídneme velmi příjemné a inspirující prostředí. Můžete si užívat celou řadu firemních benefitů i příjemný kolektiv firmy, která táhne za jeden provaz a snaží se být vždy dobře naladěná a přátelská.

Co nabízíme asistentce vedení?

  • Jistotu práce na HPP
  • Zázemí úspěšné, rostoucí společnosti
  • Příležitosti pro vzdělávání a profesní rozvoj
  • Pravidelné zvyšování základní mzdy (každý odpracovaný rok)  
  • Individuální motivační příspěvky
  • Velmi pohodlné a moderní pracovní prostředí
  • Stravenky
  • Firemní akce, zájezdy, večírky
  • Ovoce a kvalitní káva na pracovišti
  • Hodnotné firemní dary (ke svatbě, narození dítěte…)

Na pozici asistentky vedení potřebujete:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Praxi v administrativě
  • Dobrou znalost práce na PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint)
  • Schopnost psát všemi deseti prsty
  • Reprezentativní vystupování
  • Organizovanost, pečlivost, samostatnost
  • Aktivní, komunikativní a přátelskou povahu
  • Časovou flexibilitu

Velkou výhodou je:

  • Zkušenost s řízením chodu kanceláře
  • Angličtina a němčina na aktivní úrovni

Pokud nevíte jistě, jestli je pro vás pozice ideální, neváhejte se přijít podívat a popovídat si s námi. Rádi vám vše ukážeme a vysvětlíme. 

Pošlete nám své CV nebo zavolejte, budeme se na vás těšit.


 

Chceš se stát členem týmu?
%
/ s
/
Smazat
Asistent/ka vedení